אתרי תוכן

לאור המצב הביטחוני ספקים רבים פתחו את האתרים שלהם לשימוש של הילדים. ניתן למצוא שפע של פעילויות חווייתיות הכוללים התמודדות עם מצבי לחץ וחרדה. בכך אנו מקווים להקל ולו במעט על תלמידים והורים בתקופה קשה ומורכבת זו.

1. בריינפופ (משתמש: בריינפופ23, סיסמה: בריינפופ23) – אתר תוכן לימודי ובו מאות סרטוני אנימציה ותכנים נוספים במדעים, טכנולוגיה, חברה ותרבות, בריאות, מוסיקה אמנות, מתמטיקה ואנגלית.

https://il.brainpop.com/

2. ענק של ספרים (כניסה בהזדהות של משרד החינוך) – פלטפורמה ליצירת ספרים שגורמת לילדים לרצות לכתוב סיפורים.

https://school.booksgiant.com/login

3. ג'ינג'ים (משתמש: למידה בחירום, סיסמה: 2023) -מאות משחקים ללמוד ותרגול קריאה, חשבון, אנגלית. לכל ילד מגיע לחוות הצלחה !!

https://gingim.net/

4. מטיפיק עשר אצבעות (כניסה בהזדהות של משרד החינוך) – משחקי מתמטיקה ודפי עבודה מקוונים לגילאי גן חובה – כיתה ו' שתלמידים אוהבים.

הורדת האפליקציה לאפל https://apps.apple.com/il/app/matific-maths-game/id1440019986

הורדת האפליקציה לאנדרואיד https://play.google.com/store/apps/details?id=com.slatescience.Matific

שימוש דרך המחשב: https://www.matific.com/isr/he/login-page/

5. אתר המקפצה פתוח משעה 10 בבוקר בכל יום (כניסה בהזדהות של משרד החינוך) – משרד החינוך מציע לתלמידים שיעורים קבוצתיים און ליין בחינם באתר המקפצה. מאפשר הזדמנויות שוויוניות ללמידה וסיוע בצמצום פערים. השיעורים ניתנים על ידי מורים נבחרים של משרד החינוך שעברו הכשרה מתאימה.

https://homework.lnet.org.il/

6. אתר אופק: (כניסה בהזדהות של משרד החינוך) –  מאפשר לכלל תלמידי ישראל להיעזר באתר 'אופק' ובספרים הדיגיטליים של מטח, ניתן למצוא שם פעילויות ותכנים לימודיים הכוללים התמודדות עם מצבי לחץ וחרדה.http://il.academe.plus/
https://myofek.cet.ac.il/he

7. גלים פרו –  (כניסה בהזדהות של משרד החינוך) – סביבת הלימוד העברית הראשונה מסוגה ברשת, פורטל התוכן החינוכי הגדול והמקיף מסוגו בישראל לילדי בית הספר היסודי וחטיבות הביניים בישראל.

https://pro.galim.org.il/?lang=he

8. אקדמי פלוס –  (כניסה בהזדהות של משרד החינוך)  – מאגר הסרטים, כל הסרטים פתוחים לצפייה מהבית לכל התלמידים והמורים. 

http://il.academe.plus/

9. WIZDI –   (כניסה בהזדהות של משרד החינוך)  – אלפי פעילויות מתוקשבות ייחודיות, מאתגרות ומתאימות למגוון רחב של דרכי למידה, הפעילויות נבנו בהתאמה מלאה למשימות בספרי הלימוד.

https://wizdi.school/home,

10. יישומטיקה (כניסה בהזדהות של משרד החינוך) – אתר עשיר בכלים ותכנים במתמטיקה, ניתן להוריד דפי עבודה, יישומונים להמחשה ומשחקים

https://www.yisumatica.org.il/

11. הסוד של מיה (כניסה בהזדהות של משרד החינוך) הינו אתר התפתחותי וחווייתי לילדים המכיל מגוון משחקי חשיבה, משחקים חינוכיים עשיר וחווייתי לגיל 3-7

https://maya.cet.ac.il/